Copyright 2006 Roger Loh
Har du hørt sige, “Guldminedriften er livsnerven i network marketing”?
Billede dig at have denne “utætte flaske” og dit mål er at fylde det op med vand til sin randen.
Fordi der er huller i denne flaske, når du begynder at fylde det op, vil noget vand simpelthen sive væk. Således, for at nå dine mål, skal du fylde flasken med en hastighed hurtigere end den hastighed, hvormed vandet siver ud.
Ser du, dit netværk eller downline-organisation er ligesom en “utæt flaske”. Hvad enten du kan lide det eller ej, nødt du til at indse, at nogle af dem vil falde. Så, for at opbygge dit netværk, skal du genopbygge din downlne med en hastighed hurtigere end normal nedslidning sats.
Gennem min tre år af netværk marketing erfaring, har jeg udviklet en simpel 3-trins strategi, der skaber en surefire strøm af udsigterne for mig:
1. deltage i netværk arrangementer regelmæssigt
2. Opret en liste over navne dagligt
3. Kontakt din daglige liste over navne
Trin 1: Deltage i netværk arrangementer regelmæssigt
Denne artikel fokuserer på den “networking” del af et netværk marketingmedarbejder. (Lad os forlade den “marketing” del til en anden artikel.) Det er yderst vigtigt, at et netværk marketingmedarbejder lærer at netværk godt og deltage i netværksarrangementer regelmæssigt.
Først, deltage i netværksarrangementer regelmæssigt. Hvorfor? Det er fordi du har brug for at genopfylde din navneliste, som er mest sandsynligt begrænset til nogle få dusin navne.
Når du har indsamlet deres kontakter, skal du tilføje disse navne til listen Masternavn, der fortæller dig at gøre, når du først starter ud i dit netværk marketing forretning, din upline eller dit netværk marketing selskab.
Trin 2: Opret en liste over navne dagligt
Dette er en daglig liste med navne, som du opretter ud fra din master navneliste.
Hver morgen, oprette jeg en liste over 10 udsigter til at kontakte. Jeg bruger en simpel notesbog til at nedskrive 10 navne, således at jeg kan bære det i min lomme, overalt jeg går.
Trin 3: Kontakt din daglige liste over navne
Hele dagen, vil jeg kontakte så mange af disse udsigter, enten via telefon eller SMS-tjenesten (eller sms).
Afhængigt af mit forhold til hver af disse navne, vil jeg “tale” med dem i overensstemmelse hermed. Når jeg modtager et svar, varme op forholdet lidt før vi beder om en aftale.
Gør det konsekvent, vil du finde, at efter et par uger, du har oprettet en surefire strøm af udsigterne for dit netværk marketing forretning.